Producenci
Promocje
WÓZEK PALETOWY AC 25 KOŁA POLIURETAN 2500KG DŁ. 1000MM
WÓZEK PALETOWY AC 25 KOŁA POLIURETAN 2500KG DŁ. 1000MM
1 620,00 zł 1 500,00 zł 1 317,07 zł 1 219,51 zł
szt.
wózek paletowy AC 25 koła poliuretan 2500kg dł. 800mm
wózek paletowy AC 25 koła poliuretan 2500kg dł. 800mm
1 620,00 zł 1 500,00 zł 1 317,07 zł 1 219,51 zł
szt.
 wózek paletowy POLSKI ZAKREM WRU4-2500 kg GWARANCJA 30 miesięcy
wózek paletowy POLSKI ZAKREM WRU4-2500 kg GWARANCJA 30 miesięcy
1 860,00 zł 1 770,00 zł 1 512,20 zł 1 439,02 zł
szt.
wózek paletowy AC 25 koła poliuretan 2500kg dł. 1150mm
wózek paletowy AC 25 koła poliuretan 2500kg dł. 1150mm
1 640,00 zł 1 500,00 zł 1 333,33 zł 1 219,51 zł
szt.

Dane kontaktowe

Email: taurus.wroc@gmail.com
Tel. 501 499 634
Tel. stacjonarny 71 345 77 28

Nasz adres

TAURUS
ul. Bystrzycka 26
50-001 Wrocław

Jakie są wymogi prawne szaf bhp?

Jakie są wymogi prawne szaf bhp?

W wielu firmach obowiązuje tak zwany strój roboczy. Pracownicy zobowiązani są więc do zmiany ubrania w miejscy wykonywania pracy. Takiej zmiany mogą dokonać w specjalne wyznaczonych pomieszczeniach – szatniach, w których pracodawca zobowiązany jest zapewnić szafki na przechowywanie ubrań oraz innych rzeczy prywatnych pracowników.

Obowiązki pracodawcy

Obowiązujące w Polsce przepisy z zakresu prawa pracy nakładają na przedsiębiorców szereg zobowiązań, które musi on spełnić w stosunku do swoich pracowników. Jednym z głównych obowiązków pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla swoich pracowników. W tym celu niezbędne jest wyposażenie ich w środki ochrony indywidualnej uzależnione od specyfiki danego stanowiska, ale też w odzież oraz obuwie ochronne pozwalające na bezpieczne wykonywanie obowiązków. W dużych zakładach, gdzie odzież robocza jest obowiązkowa, pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia również przestrzeni, w której pracownik może swobodnie zmienić odzież oraz pozostawić rzeczy prywatne na czas pracy. Szatnie powinny być więc wyposażone w zamykane szafki pracownicze spełniające określone normy bhp. 

Przepisy regulujące korzystanie z szafek pracowniczych

Wytyczne dotyczące korzystanie przed pracowników z szatni oraz szafek pracowniczych zostały zawarte w załączniku do Rozporządzenia Ministra pracy i polityki społecznej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. W dokumencie tym wyróżniony trzy rodzaje szatni, do których zaliczamy szatnie odzieży własnej, szatnie wieszakowe, szatnie odzieży ochronnej i roboczej, szatnie podstawowe oraz szatnie przepustowe. Każda z tych szatni ma określone warunki powstania oraz ich wyposażenia w zależności od rodzaju w szafki pracownicze, stojaki wieszakowe, ławki czy szafki gospodarcze. We wspomnianych przepisach zostały wskazane wyjątki, w których pracownicy biurowi nie są zobowiązani do korzystanie z szafek, a przechowywać mogą odzież w specjalnie wyznaczonych miejscach w biurze.

Jakie wymogi muszą spełniać szafki pracownicze?

Szafy BHP powinny spełniać określone normy PN -75M-78711. Zgodnie ze wspomnianą normą szafka powinna mieć 1800 centymetrów wysokości i przynajmniej 480 centymetrów głębokości. Nasze szafki BHP dostępne są w różnych rozmiarach jeśli chodzi o ich szerokość, dzięki czemu możliwe jest ich dostosowanie do wielkości pomieszczenia oraz potrzeb przedsiębiorstwa. Ponadto spełniają wszystkie wymogi w zakresie wyposażenia w półki, przegrody dzielące oraz drążki na ubrania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl